18 mar. 2010

Mousse au chocolat


Adica spuma de ciocolata. E unul dintre deserturile mele preferate. Am cautat de curand o reteta cat mai "light" si am dat peste asta. Reteta ii apartine lui Pierre Hermé.

Asadar, aveti nevoie de 250g de ciocolata amaruie, 60 ml de lapte, 1 galbenus, 4 albusuri, o lingura de zahar pudra.

Rupeti ciocolata in bucati mici, apoi fierbeti laptele. Adaugati ciocolata in laptele fiert, amestecati pana se topesc toate bucatile, apoi adaugati galbenusul in amestec. Separat, bateti cu mixerul albusurile pana obtineti o spuma, adaugati zaharul si continuati sa amestecati pana incep sa arate ca zapada. Amestecati albusurile cu ciocolata (usor!), apoi mutati compozitia in pahare sau forme. Puneti paharele in frigider si lasati-le minim 4 ore.

Pofta buna!

3 comentarii:

  1. Vai de dieta mea...

    RăspundețiȘtergere
  2. mi-e dor de ciocolata de casa ce mi-o prepara mama in copilarie.din pacate laptele praf comunist era ingredientul principal si acum nu cred ca mai exista.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ahhh!!! Desertul meu preferat!!!

    RăspundețiȘtergere