18 iul. 2010

Se scumpește ciocolata?


minuni din ciocolată, primite de la una din mămicile mele

Am văzut la o prietenă pe Facebook un link către articolul ăsta. O companie a cumpărat peste 240.000 tone de boabe de cacao, adică 7% din producția mondială anuală. Prin urmare, economiștii se așteaptă ca producătorii de ciocolată să crească prețurile începând cu luna septembrie. Deși am dubii că lucrul ăsta se va întâmpla, vă invit să profitați de ofertele de vara (Heidi are câteva sortimente delicioase, voi scrie despre ele în zilele următoare). În prezent, România e codașă la capitolul consum de ciocolată, trebui să remediem cumva situația asta :)

3 comentarii:

  1. Sigur că da, să dăm țării cât mai multă ciocolată! :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. I had a story about this in one of my shows today... and thought of you :)

    RăspundețiȘtergere
  3. se vede ca am plecat eu din tara :))

    RăspundețiȘtergere