7 oct. 2010

Milka a lansat un super-concurs

Tricou, minge, căciulă, rucsac, troller, cameră foto, laptop, bani și vacanțe - astea sunt premiile oferite în noua campanie Milka. De ce sunt entuziasmată? Pentru că mă fascinează brandul mov și pentru că așteptam de mult timp o ”mișcare” interesantă din partea lor. Nu lansaseră niciun sortiment extraordinar de ciocolată în ultimul timp (cu toate că tot ce au acum în ofertă e delicios) și Heidi dădea semne că i-ar depăși ca popularitate pe piața de la noi.

Apoi a apărut celebrul anunț de pe Bestjobs, la care au aplicat sute de persoane. Ei bine, unii dintre ei s-au simțit păcăliți și chiar ofensați când au auzit că jobul de fapt nu există și că anunțul făcea parte din noua campanie Milka. Totuși, nu sunt deloc de acord cu ei. În primul rând, pentru că anunțul conținea informația de bază ”acesta nu e un anunț de recrutare; face parte dintr-o campanie de marketing” - cineva care își caută un job ar trebui să facă minimul de efort pentru a citi anunțul postului pentru care aplică. În al doilea rând, pentru că am văzut niște comentarii de-a dreptul stupide la un advertorial al campaniei ăsteia. Cum că planul de marketing e făcut de nesimțiți care nu se gândesc la cât de supărați sunt șomerii din țara asta și cât de urât e să faci o astfel de campanie în plină criză (!!!). Mda!

În plus, ieri am fost într-un supermarket și am cumpărat, printre altele, câteva tablete Milka (pentru gust, dar și pentru concurs, normal :D). Și din senin mă trezesc cu un moșulică curios: ”Și cum câștig banii aștia? Răzuiesc și scrie acolo dacă m câștigat?”. M-am gândit că poate nu vede să citească regulamentul de concurs, așa că i-am explicat că trebuie să trimită un cod prin sms sau pe net. Stupoare! ”Adică după ce că dau bani pe ciocolată să mai plătesc și pe sms? Asta e mânărie, nu mai știu cum să ne fure banii”. Am rămas perplexă!

Așa că mi-am luat ciocolatele și am plecat. Am înscris deja două coduri pe siteul de campanie. Nu știu dacă voi câștiga ceva, e destul de puțin probabil, având în vedere că vara asta am fost într-o vacanță câștigată la un alt concurs. Totuși, știu să apreciez campania, mai ales pentru că nenii de la Milka au creat o poveste frumoasă, cu un ținut de basm, numit cum nu se poate mai potrivit: Alpenlachen

Un comentariu:

  1. Mânărie, are dreptate moșulică! Păi de ce nu ne caută ăștia de la Milka acasă, dom'le, să ne invite respectuos la concurs, eventual să ne și garanteze că vom câștiga premiul cel mare!?! Eu nu mă omor după vaca mov, dar când îmi scade glicemia nu mă mai uit dacă e bălțată sau uni!

    RăspundețiȘtergere